Sara - SaGam

Vinterhälsningar

Publicerad 2012-01-10 07:51:00 i Stämplat

Tidigare år har jag ibland känt "oj, till henne har jag inte skickat julkort" när det landar god jul-hälsningar i min brevlåda. Men oftast så spelar inte det ingen roll. Eftersom jag både gillar att få kort, men framförallt skicka, så postar jag gärna en hälsning när som helst annars under året. Gillar att överraska när någon inte förväntar sig att få.

En sen kväll/natt under lovet tog jag fram min låda som det står "montera" på. I den samlar jag färdigmålade motiv som jag gjort vid olika tillfällen, men inte använt på något färdigt kort. Den lådan är en höjdare att ha när jag snabbt behöver ett motiv för att göra ett kort till någon. Just denna natt blev det ett motiv som hÄngla-Marie har ritat, men för hennes tid med hÄnglar & stÄnglar. Då släppte Lisa/Inkywings en serie motiv som Marie designat, under beteckningen hÄnglar&Wings. Det motivet hade jag färglagt flera stycken av och då gick det i ganska rask takt att göra färdig kort. Håll till godo!







Vintertjej - hÄnglar&Wings
Vinterhälsningar - Inkywings
Gnistrande snöflinga - Kortmakaren
Godjul-bakgrund - Inkywings

Glömde tillägga att jag hade en del färdiga egengjorda bakgrunder att använda också. Glöm nu inte att skicka en hälsning lite då och då till någon du vill glädja. Vet att ett kort kan betyda så mycket!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: sussilull

Publicerad 2012-01-10 08:21:59

och jag tassar in och tackar allra ödmjukast för det fina kortet!! =)) Värmde gott. Som vanligt så är jag urkass (lindrigt sagt) på att skicka mina egna kort :( Stor kram till dej!

Postat av: Monica =)

Publicerad 2012-01-11 19:40:42

Hej där!

Vilka härliga kort!!!!

De gamla hÄnglarna är sååå fina men ruskigt svåra att få tag på. din är jättesöt med den lilla hjärtraden =)



Må så gott // Monica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela