Sara - SaGam

En liten butik

Publicerad 2012-01-25 21:28:00 i Utmaningar

Det vimlar av scrapbookingoch stämeplbutiker på nätet. Vissa blir dagsländor och andra lever viader länge. När jag på jullovet surfade runt för att hitta någon utmaning att jobba med så hittade jag till "En liten butik". Linnea och jag satte igång. Man skulle skapa något med grönt, knappar och sytt. Korten har legat färdiga sedan lovet och inte förrän idag hade jag fram kameran. Tävlingstiden är ute, men vi visar gärna vad vi skapat till utmaningen ändå.

Linnéas "bidrag":



Donut - Hero Arts
Stort Grattis - Inkywings


Mitt kort:



Vintertjej - hÄnglar & Wings, Inkywings

Nu får jag snabba på med bidragen till nästa utmaning så de hinner fram i tid...
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: MiaS

Publicerad 2012-01-26 16:23:07

Jättefina kort!

Det är alltså inte bara jag som gör kort till utmaningar och glömmer att skicka in :)

Postat av: Tigerblomma

Publicerad 2012-01-27 22:24:05

Älskar färgerna i det här kortet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela