Sara - SaGam

Allt om scrap

Publicerad 2012-01-25 21:46:37 i Utmaningar

Ännu en utmaning Linnéa och jag tog oss an på det härligt långa jullovet. "Allt om scrap" är en gratis onlinetidning för oss som gillar scrapbooking, kortmakeri och annat papperspyssel. Utmaningen var att utgå från denna skiss och fritt tolka, men det skulle klart synas att vi blivit inspirerade av skissen.



Först Linnéas bidrag som handlar om simskolan hon gick i för några år sedan:



Mitt bidrag blev om de bästa födelsedagspresenterna förra året - barnens onepiece:ar:



Grisen (del av stämpel) och hunden - October Stamps

Håll nu tummarna för oss i tävlingen och kika på alla fina bidrag via denna länken:
http://tidning.alltomscrap.se/2012/01/nyarstavling-2012-skiss.html

I morgon återkommer jag med vinnaren i min lilla julkortstävling!
Sara-SaGam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela