Sara - SaGam

Varmare

Publicerad 2012-02-12 21:47:54 i Smått & Gott

Tyckte det var så kallat här inne och gillade inte min gamla banner så jag fick för mig att göra om. Allra helst skulle jag vilja göra en helt ny banner att sätta i bloggen, men jag vill gärna scanna in den och vår scanner är inte inkopplad till någon dator i dagsläget. Har länge hoppats på att nånanna skulle göra det , men skulle tro att det slutar med att jag kopplar in den nån dag, men inte nu. Jag håller tillgodo med en gammal goding så länge och hoppas ni gör det samma. Trenden är cupcakes!

Blev inspirerad en och annan hjärte-utmaning i veckan, men framförallt av Scrapbrukets utmaning att skapa inspirerad av en svensk melodifestvallåt. Jag har ett bidrag klart till detta, men det kommer bli fler. Så mycket som drog igång i huvudet. Bara att välja och vraka:

"En dag"
"Min kärlek"
"Ring, ring"
"Genom eld och vatten"
"ABC"
"Fem i tolv"
"Satellit"
"Det gör ont"
"Vita vidder"
"Härliga sommardag"


Den här utmaningen kan ge mig inspiration hela året! Gillar!
Vad inspireras du av "Just nu"?

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Annika - kort & gott

Publicerad 2012-02-17 16:10:08

Vilket snyggt kort! Härliga färger.

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela