Sara - SaGam

Tänkvärda ord

Publicerad 2012-02-04 07:31:00 i Stämplat

Jag har flera stämplar som är texter med tänkvärda ord. Alltför sällan använder jag dom. Häromdagen höll jag på att sortera in mina stämplar (det är en ständig sysselsättning) och hittade bland annat den här: Lev idag! Det kändes som ett bra motto och blev en del av ett kort jag tidigare gjort halvfärdigt. Ett enkelt kort med distressruta och en stämpel på bara rakt upp och ner.



Lev idag! - Inkywings
Stenar -Kortmakaren

Har du gjort något kort med något tänkvärt ord? Lämna gärna en kommentar och länka.
Hoppas du har en bra helg!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: MiaS

Publicerad 2012-02-04 09:04:40

Härligt kort!



Min favvo är en Tim Holtz stämpel :)



http://miascardsandstuff.blogg.se/2011/may/distressruta-igen.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela