Sara - SaGam

Seedless preserves och Ripe Persimmon

Publicerad 2011-11-28 08:55:00 i Stämplat

Ända sedan Tim Holtz släppte sina sex första distressdynor på marknaden för flera år sedan har jag gillat dom massor. De där första var ju mest i olika bruna nyanser och väldigt dova färger. Annat är det nu. I höst har jag köpt de senaste tre dynorna och här är mitt första kort som jag använt dynorna "Seedless preserves" och "Ripe Persimmon"  på.

Elin/Elina inspirerade mig med detta kort. Mitt kort blev lite mörkare, både färgmässigt och med anledning av att det blev ett kondoleanskort.
Large Blossom och Friend Definition - Hero Arts


Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-11-29 19:12:48

Just det här kortet är så fantastiskt vackert - vilka färger! Jag har för övrigt beställt vinter-distresserna nu, kunde inte låta bli ;-)

Postat av: Tigerblommaa

Publicerad 2011-11-29 23:24:32

Helt underbara färger. Måste testa mina.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-12-10 21:41:05

Så vackert!

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-12-11 09:18:33

Fantastiskt vackert! Så fint banden tar upp färgerna - kanon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela