Sara - SaGam

Mera distress

Publicerad 2011-11-02 07:12:00 i Stämplat

Ännu ett kort med distresser i olika former. Jag har färglagt höst-tjejen och -kiilen med refiller till distressdynorna. På ett mönstrat papper har jag stämplat med distressdynor och sprayat med vatten. Kanterna är distressade och infärgade med färg från dynorna. Jag har sprayat vatten lite här och där. Den vita wellpappen är infärgad med distress stain och papperet nedanför wellpappen har jag knöcklat ihop, dragit med dyna över, sprayat med vatten på och sedan använt strykjärnet för att få det slätt igen. Texten har jag stämplat med bokstavstämplar på ett av de papper jag använt som underlag när jag jobbad emed kortet.



Bokstavstämplar - Hero Arts
Tjejen och killen - fd. Kortmakaren (badanka design)

Jag gillar hösten och njuter av att få använda mig av murriga, härliga, fantastiska färgtoner!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-11-17 22:14:13

Så snyggt! Härliga färger!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela