Sara - SaGam

ATC-swapar

Publicerad 2011-11-04 07:43:00 i Utmaningar

Tidigt i våras anmälde jag mig till en ATC-swap på Svensk scrapbooking. Det har varit en lång och utdragen historia, men så härom dagen kom det ett kuvert tillbaka med en hel del fina Artistic Trading Cards. Jag var med i en swap (byte) som hade temat "Ordspråk" och en med tema "Distresser". Tack ni soom bidragit med inspiration! Här får ni se mina bidrag:
Ordspråksstämplar - Inkywings
Blommor i två storlekar - Kortmakaren
Splash-Kortmakaren
Textstämplar - Tim Holtz
Det är nog alltid så att jag får vissa favoriter bland det jag skapar. Kan du gissa vilken av dessa som är min "favvis"?
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid/Inola

Publicerad 2011-11-05 09:44:46

Kan lätt gissa att det är det understa, distressade, kortet som är din favorit - och min också!



Kram!

Postat av: lenislenis

Publicerad 2011-11-07 22:27:21

Jag gissar oxå på det understa distressade kortet ;)

Båda är fina men helt olika stilar o min favorit är oxå det understa :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-20 19:49:27

Hej! Undrar hur du gjort den fina sädesärlan/fågeln i ett tidigare inlägg?!

Postat av: Sara-SaGam

Publicerad 2011-11-25 18:22:23

Sädesärlan är en färdig dekoration i trä som finns hos Kortmakaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela