Sara - SaGam

Ny-gammal stämpel

Publicerad 2011-03-29 10:19:33 i Utmaningar

Håller som bäst på att skapa lite påskkort åt Kortmakaren. Dessa visar jag så småningom, men ännu är de lite hemliga. Idag får ni i stället se mitt bidrag till Arkivets mars-skiss. Jag har använt två nya stämplar som jag köpt på loppis tillsammans med en regnbågsdyna jag haft länge, men sällan använt.



På tal om loppis så vill jag säga stort tack till Yvonne och Ingrid/Inola som var med och arrangerade stämpel- och scraploppis i söndags här i Göteborg. Stort tack också till alla som kom för att fynda. Höstens loppis ligger redan i startgroparna...

Idag öser regnet ner. Det var längesedan det regnade!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: lenislenis

Publicerad 2011-03-31 00:07:54

Så läckert kort! Det är två stämplar väl? Eller har du använt dig av ngn fantastisk "Sara-teknik" ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela