Sara - SaGam

Blommor

Publicerad 2011-03-14 20:59:53 i Stämplat

Blommor! Egengjorda och köpta, i olika storlekar och av olika material. Idag är det inte många kort man ser i bloggar som inte har blommor på sig. I en blogg hittade jag en utmaning som handlade om att skapa ett alster med minst 3 blommor på. Vet inte om det innefattade stämplade blommor, men hur som helst stämplade jag. Har flera lådor med "färdiga" blommor, men det är verkligen i perioder jag använder dessa blomster. Och andra gör inte ett kort utan att sätta blommor på. Tänk vad härligt att det är olika! Tiden för utmaningen har tagit slut och jag missade deadline för att skicka in, men utmanades gjorde jag och mitt bidrag får ni se här:



Blåsippan - ? (tacksam för hjälp!)
Text - Inkido


Var med på en utmaning på stämpelsnack med ett bokmärke och vann! Tack Inkywings för vinsten!!

Fler utmaningar att tipsa om?
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-15 08:09:36

Väldigt söt blomma och jag har ingen aning om varifrån den kommer.

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-03-15 08:34:56

Underbart kort! Jag tokgillar dina egna fina bakgrunder och så gillar jag att du inte har en massa blommor på dina alster. Gillar att du har en egen stil!

kram Annika

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-03-15 17:43:51

Jätteläckert. Grattis till vinsten!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-15 19:47:25

Glömde, grattis till vinsten!



KraM

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-03-15 23:57:43

Vilken härlig blå färg! Och du, grattis till vinsten i bokmärkestävlingen, gillade verkligen ditt äpple.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela