Sara - SaGam

Lasses grattis-kort utan grattis!

Publicerad 2011-07-04 21:38:08 i Stämplat

Ibland går det en hel kväll utan att jag egentligen gör något färdigt kort utan "bara håller på och kladdar". När jag väl är i farten gör jag gärna många bakgrunder eller bakgrunder på väldigt stora papper. När jag sedan sitter och gör kort kan jag välja bland mina egna "mönstrade papper". 

På mitt blå kort som visas idag kan ni se en av alla bakgrunder jag gjort. Det är sprejat med lite distress och stämplat på med Damaski två matchande toner av Adirondack Dye Ink. Texten "Du är stjärnan..." kommer från stämpelarket Stjärnbilder - texter. Damask finns med på den stora rean hos KORTMAKAREN som pågår just nu. Glöm inte att kika under rea-kategorin i web-shopen.


Damask - Penny Black
"du är stjärnan..." - Kortmakaren

Njut av sommaren!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: lenislenis

Publicerad 2011-07-04 21:57:44

Härligt kort Sara! Och i min favoritfärg ;)

Postat av: Elina

Publicerad 2011-07-07 01:12:23

Vackert med blått! Fiffig användning av stämpeln också.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-08 21:49:43

Vilket fint kort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela