Sara - SaGam

Finaste rådjuret

Publicerad 2011-12-04 07:15:00 i Stämplat

Detta lilla rådjur tycker jag är väldigt gulligt. Det kommer från Hero Arts. Jag har stämplat och färglagt flera stycken som jag har redo när det känns som de passar bra på ett kort.

Bakgrunden på detta kort är gjord av ett tårtpapper som mask. Jag har använt distressdynor att färga in med. När jag hade gjort bakgrunden klar så valde jag att använda tårtpapperet som dekoration på kortet. Blomman/stråna är stämplade dirket på bakgrunden och embossat med vit puff. Det funkar på samma sätt som vanligt embossingpulver, men får en luddig känsla.

Young deer - Hero Arts
Blomma/strå - ?


Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-04 10:21:57

...och det fina fick jag!



KraM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela