Sara - SaGam

40-fest

Publicerad 2011-12-07 07:25:00 i Stämplat

Som jag skrivit tidigare har jag flera vänner som denna höst fyllt jämna 40. En av dom är vännen Maria som bjöd till fest. En trevlig, rolig, svettig och lång fest. Mitt kort till Maria fick gå i silver och rosa. Jag torrembossade det silvriga papperet i cuttlebugen och stämplade två tjejer/kvinnor/tanter som jag färglade med promarkers. Den runda stämpeln passar så bra tycker jag. Man blir aldrig äldre än 29. Är det inte så?

Blingstenar gör det hela lite mer festligt!

29 igen? - Inkywings
"Tant" med bricka - Nellie Snellen
"Tjej" med glas - ?


Nästa år är det min tur...
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: MiaS

Publicerad 2011-12-07 21:04:19

Läcker och kul kort!

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-12-11 09:16:35

Så fint! Så söt hon är, hon som kommer med tebrickan - vad är det för en stämpel? Så julfint och härligt du har i bloggen förresten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela