Sara - SaGam

Fjärilar = vår + Dags för utmaning!

Publicerad 2011-04-12 08:34:00 i Utmaningar

Var med i en utmaning på stämpel- och scrapträffen härom lördagen då man skulle stämpla ett vårkort. Det skulle också finnas med tre olika sorters metalldekorationer. På något sätt skar det sig först i mitt huvud. Metall och vår kopplar jag inte automatiskt ihop. Detta blev en utmaning. Det tog ganska lång tid för mig att göra kortet för jag stämplade och klippte ut olika sorters fjärilar och fäste på bakgrunden stämplad med Clouds från Hero Arts.



Metalldekorationerna blev en ring, en klämma från en gammal namnskylt och några häftklamrar.

Alla stämplar - Hero Arts

Dags för utmaning!
För mig är fjärilar = vår och nu är det vår. Jag utmanar dig att göra ett kort med minst en stämplad fjäril på. Bland de som gör det och lämnar en länk till sitt bidrag bland kommentarerna i detta inlägget senast 17/4 lottar jag ut en liten påskpresent. Länka gärna till min blogg från din om du är med i utmaningen!

Pyssla på!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-04-12 22:27:48

Klart jag är med!



Här är mitt bidrag:



http://inola.blogg.se/2011/april/fjarilsutmaning.html

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-16 12:33:19

Jag är också med!



http://kramaria.blogspot.com/2011/04/fjaril.html



KraM

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-17 20:38:19

Jag vill gärna vara med!

Här kommer mitt bidrag.



http://emeliespysselsida.blogspot.com/2011/04/fjarilar-var.html



Kram Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela