Sara - SaGam

Well-papp + utmaning

Publicerad 2010-02-24 21:17:48 i Stämplat

På min och Marias resa till USA och CHA-mässan såg vi massa trender som är på G. En av de trender som kommer stort är att använda well-papp på sina kort och LO:s. Vi nappade förstås och här visar jag gjort ett kort med well-papp som bas. Stämplarna (syns kanske dåligt, men det finns en textbakgrundstämpel bakom blommorna) jag har använt är nyheter från Hero Arts.  Både stämplarna och well-papp hittar du hos Kortmakaren!

Ska se om inte kvällen resulterar i något mer. I så fall lägger jag till det senare.



Utmaning!
Jag utmanar dig att skapa något med well-papp. Skriv en kommentar i detta inlägg och lämna en länk så jag kan hitta ditt alster. Sprid gärna utmaningen till fler. Jag lottar ut 3 "godispåsar" bland er som bidrar!  Deadline är den 1 mars. Hoppas många vill vara med!

Inköpen från USA
Höll på att glömma att jag hade ett foto kvar av de sista inköpen från USA. Sen får det räcka. Nu kommer det inte mer...tror jag...



Ha en fortsatt bra vecka!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2010-02-25 22:00:03

Fniss, visst är det well-papp. Tycker det är kul att använda...men visst var det några års sen som det var riktigt poppis :) Ha en skön helg, själv skall jag på frändemaran ;) Kramiz

Postat av: Muffin

Publicerad 2010-02-26 22:53:26

Urläckert kort! Hå hå, en utmaning också - den får man ju försöka vara med på. Wellpapp är verkligen läckert tycker jag. Ha en fortsatt go helg!

Kram!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-02-28 14:48:22

Nu så har jag äntligen fått scannat mitt kort som jag gjort med inspiration från din utmaning. Jag stansade ut en stjärna i wellpapp, det blev riktigt snyggt tycker jag så det kommer jag göra igen.



Här hittar du mitt kort - ett julkort. http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/2010/02/julkort-9.html

kram Annika

Postat av: Muffin

Publicerad 2010-02-28 16:50:00

Nu har jag fått ihop ett litet bidrag till din utmaning, hoppas det är ok med färgad wellpapp?! Du hittar mitt kort <a href="http://muffinspyssel.blogspot.com/2010/02/wellpapp-utmaning-hos-sagam.html">här</a>, tack för kul utmaning!

Kram!

Postat av: Muffin

Publicerad 2010-02-28 16:51:50

Oj, ursäkta mitt konstiga inlägg här sist, det gick visst inte att fiffa så här på blogg.se...! Hoppas du hittar mitt inlägg i alla fall.

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-02-28 17:10:33

Wellpapp är kul och det är klart att jag vill haka på din utmaning. Mitt kort finns i bloggen: http://inola.blogg.se/2010/february/wellpapp-och-mer-istappar.html

Postat av: Petra

Publicerad 2010-02-28 20:03:16

Hej !

Jag har gjort ett kort med wllpapp, passade bra till mina kycklingar...

http://petras-place.blogspot.com/2010/02/pask.html

KUL att titta runt på din blogg, hit kommer jag gärna tillbaka !!

Kram Petra

Postat av: Nina

Publicerad 2010-03-01 17:02:22

Har gjort ett bidrag, men jag ska bara ge bort det innan jag lägger upp det ;-)(senare i kväll)78

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-01 19:38:44

Vilket läckert kort! :)

Här kommer länk till mitt bidrag med wellpapp:

http://linaliten.blogg.se/2010/march/anteckningsbok.html

Postat av: Nina

Publicerad 2010-03-01 21:33:30

Nu är mitt bidrag avlämnat o klart, ochligger uppe i bloggen :)

http://ninashobbyblogg.blogspot.com/2010/03/kortmakaren-5-ar.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela