Sara - SaGam

Rensat i röran

Publicerad 2009-10-07 17:54:01 i Smått & Gott

Det tog en kväll sen var det klart. Rensningen av röran alltså. Skön känsla att gå genom alla grejer och ordna för att pyssel överhuvudtaget ska kunna vara möjligt. Att sedan konstatera att den där godislådan och den gröna lilla väskan bara innehåller nya, ännu icke använda produkter skrämmer kanske aningen...hmmm... jag har en del att ta av. Ska bli skönt att rensa ut lite gammalt och sälja på pysselloppis som jag och Ingrid ordnar även i höst. Sen jag städade har jag gjort 5 LO:s så det satte igång mitt skapande. Nu längtar jag till ikväll när barnen somnat, då sätter jag igång igen!



Må gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Neta

Publicerad 2009-10-07 19:29:18

Många kramar från mig!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-07 19:50:40

Wow, så fint det blev!



KraM

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-10-07 20:01:56

ojsan så ordningsamt det blev. Förstår att det blir lite pysselsug efter ett sånt röj.

kommer du hit och städar oxå? ;-DD

Postat av: Christine

Publicerad 2009-10-07 20:14:28

Vilken härlig arbetsplats. Inte konstigt att man då kan göra så fina kort som den som jag fick idag med posten.

Det värmde ska du veta.

En jätte kram från mig

Christine

Postat av: Lee/Leelo

Publicerad 2009-10-07 22:45:23

Men visst är det en härlig känsla, när man inte kan vänta, utan vill scrappa/pyssla på en gång... det är då det spritter inspiration inuti en... =)



Postat av: Ingalill Elfgren

Publicerad 2009-10-08 21:41:18

Vilken mysig pysselhörna du har. Jag gillar hyllorna på väggen,verkar sluka mycket...

Postat av: Tesa "Therese"

Publicerad 2009-10-09 22:12:46

Härligt när den där inspirationen infinner sig och att man knappt kan vänta med att få sätta igång. Miniborren är en slipmaskin/multislip??? vet inte riktigt vad den kallas. Det följer med massa tillbehör varav en miniborr, den är köpt på Clas Ohlson. Köpte den till min sambo med en liten baktanke ;o), sist jag gjorde sådan här smycken så fick jag åka hem till far och få hjälp med borrningen. Och det är ju inte hållbart:o)

http://tesapysslar.blogg.se/2008/april/nytt2008-04-09-0.html#comment

Ha en skön helg. Kram

Postat av: Tesa/Therese

Publicerad 2009-10-09 22:23:10

Glömde fråga vad det är för brickor du använder med färdiga hål, är de oxå fr Tim Holtz? Mina fragments köptes på Gbg-mässan 2007 (tror jag) och de kanske har utvecklats sedan dess?? Kram

Postat av: Inger

Publicerad 2009-10-11 22:05:26

Vilken härlig arbetsplats. Din hylla med alla stämpeldynor får det att vattnas i munnen på mig! s



Det var ett bra tag sedan men ville ändå sent omsider tacka för dina tröstande och uppmuntrande ord!



kram Inger

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-10-12 18:48:51

Det blev ju jättefint, jag har oxå städat i mitt pysselrum idag, det känns bra

Kram till dig o vi ses på lördag

Postat av: Lillemor Engdahl

Publicerad 2009-10-12 19:26:35

Så fint det blev när du städat! Det där postsorteringsfacket med alla stämpledynor i kommer jag aldrig att glömma, jag drömmer än om det ibland! :o)

Lillemor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela