Sara - SaGam

Lipgloss!

Publicerad 2009-10-27 23:29:23 i Stämplat

Just hemkommen från jobbet. Har haft kurs. Åh, vad jag gillar att hålla kurs. Här kommer pedagogen inom mig fram på riktigt. Vi har jobbat med maskning, spotlight och olika kortvikningar. Har en del kort att visa, men timmen är för sen för att det ska bli bra fotografier så jag får återkomma med det.

Visar istället ett kort där jag gick loss helt galet för att vara jag. Motivet är den goa "Groda från Floda". Gammal kylskåpsmagnet kom väl till pass. Massa lack på läpparna gav härligt lipgloss. Min P ska få kortet vid tillfälle.


Må gott!
Sara

Och glöm inte loppisen om ett par veckor:


Loppis med stämpel- och scrapbookingtema

Lördagen den 7 november kl 13-15

Samlingslokalen, Tranbärsvägen 24-46 i Floda

Man samlar lätt på sig mycket
material i den här hobbyn …

Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden med sådant som vi tröttnat på eller av någon
anledning inte har använt.

Välkommen att fynda stämplar och
tillbehör – både nytt och begagnat!

Välkommen!

Sara/Sagam, tfn 0736-55 55 53
Ingrid/Inola, tfn 0707-80 61 68

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela