Sara - SaGam

Vad kul det var! + Loppis-utlottning

Publicerad 2009-06-22 21:40:51 i Stämplat

Har ju inte skrivit om vår loppis. Det måste jag göra känner jag. Dels för att tacka de som kom och sålde; Kristina, Ingrid, Zizzi och Maria/Elin. Utan er hade det inte blivit av! Tack också till alla de 50-tal (svårt att uppskatta, men jag gissar) personer som kom och fyndade bland det vi inte ville ha kvar i våra pysselkrypin. Det var en så härlig känsla att se människor göra riktiga fynd bland så mycket "matnyttiga" saker. Riktigt avundsjuk är jag, tänk om det hade funnits loppisar av det här slaget när jag började stämpla! Hur som helst, Ingrid och jag har fått mersmak av att ordna loppis och vi kommer igen till hösten. Fundera på om du vill vara med och sälja då. Hör gärna av dig redan nu till mig på sara (snabel-a) gamborn.com så kanske vi kan hitta den helg som passar bäst!



Tack Christine för fotot! Är det någon som ser sig på fotot och inte vill synas? Hör av dig - så suddar jag!

Eftersom det här är en stämpelblogg i första hand vore det väl skam egentligen om det inte i varje inlägg fanns någonting stämplat. Idag blir det ett Hej!-kort med den härliga molnstämpeln från Hero Arts.



Bland er som skriver en kommentar till detta inlägget senast söndag 28/6 kl.20 lottar jag ut en liten "loppisgåva".

/Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-23 00:10:19

Låter kul med loppis! SKa fundera över om inte jag ska vara med i höst! Tack för senast!

Postat av: Tesa/Therese

Publicerad 2009-06-23 09:17:21

Tack för dina ord, det har varit jättekul med skapandet av alla videosnuttar...många bloopers, skratt och talsvårigheter ;o) Kram

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-06-23 20:53:56

Det är synd att det är lite långt att åka på loppis, men jag får se till att pricka in det någon gång.



Gillar ditt kort massor, funderar på hur stor molnstämpeln är, tror nämligen att jag BEHÖVER just en sådan.

kram Annika

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-06-23 23:00:07

Vilka underbara kort du gör, Sara! Önskar att jag bodde i närheten så att jag kunde komma på era loppisar. Det låter sååå roligt!:)



Kram

Helen

Postat av: Elina

Publicerad 2009-06-24 00:12:54

Det var jätteroligt, tack för att jag fick vara med!

Postat av: lenislenis

Publicerad 2009-06-25 02:02:50

Vilken charmig uggla! Härlig färg på kortet oxå!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-25 10:00:32

Jag kan se min grå kalufs på fotot. Nästa gång ska jag stanna längre - hade ju en liten människa med mig som bara väntade på att få åka till Universeum:)



KraM

Postat av: Jaana

Publicerad 2009-06-25 17:17:58

Nästa gång ska jag minsann också vara med, så de' så !

Postat av: renee

Publicerad 2009-06-26 21:24:56

Hej, vilka underbara färger du använt till kortet, ugglan är ju bara jätte söt.Tyvär blev det ingen loppis denna gång, va tvungen att jobba. Men nästa gång.................... hoppas jag.

Många soliga kramar till dig och familjen Renèe

Postat av: Muffin

Publicerad 2009-07-16 08:28:45

Är sent ute för loppisgåva men ville bara säga åh, vilket fint ugglekort!

Kram på dig, hoppas du har en härlig sommar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela