Sara - SaGam

Pop-up kort

Publicerad 2009-04-22 23:25:32 i Stämplat

Surfade runt på nätet i går kväll för att samla lite inspiration till nattens pyssel (ja, det blev natt av det...). Hamnade på youtube, ett ställe som jag faktsikt inte ägnar så mycket tid åt. Eller inte har hitttills iaf. Nu blev det några videos och en avbruten sådan då jag samtidgt försökte mig på att göra en typ av pop-up kort.



Det gröna kortet blev det jag gjorde under guidning, men sen var jag ju tvungen att göra ett utan att spela videon samtidigt. Det blev ett rosa och gick mycket lättare att göra. Några små justeringar mot ursprunget gjorde jag för att underlätta som jag tyckte. Tror det blir en "Happening" hos Kortmakaren då vi bjuder in kunderna till att göra ett sånt här kort. Vad sägs om det? Kommer du?



Stämplarna kommer från Kortmakaren och Hero Arts. Du hittar dom här!

Kvällens pyssel blev att ta bort det vinter-is-blå från bloggen och göra den lite mer vårig. Vad tycks?
/Sara

Kommentarer

Postat av: lenislenis

Publicerad 2009-04-26 23:40:54

Jättesnygga kort du gjort!

jag har gjort ett kort i samma teknik och det var riktigt kul! Fick dock tänka en del ;-)

Postat av: Petra

Publicerad 2009-04-27 08:54:39

Hej !

Hittade hit genom Annika´s kreativa sida.... Vilket underbart kort med Tomas på !

Härliga färger som får en att längta efter sommaren !!

Ha en bra adag!

/Petra

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2009-04-28 00:17:28

Visst är det kul att göra pop up kort....gjorde ett gäng julkort som pop up :) Hoppas allt är bra, nu ses vi snart. Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela