Sara - SaGam

Hektiskt månad har nått sitt slut!

Publicerad 2009-04-15 22:54:02 i Smått & Gott

Oj, vilken mars jag har haft. Startade med Nordiska Stämpel- och Scrapmässan här i Göteborg som Kortmakaren både ställde ut på och arrangerade.
 

Dagen efter for jag med familjen till Norge, Trysil och mitt livs första vecka i husvagn. Det ni! Vi överlevde och hade det riktigt gott både i pisterna och utanför, mycket tack vare Bengt och Britta som huserade i husvagnen bredvid.


Efter några intensiva arbetsdagar hemma i Floda bar det sedan av till Symässan i Malmö.
Jag och Tina och det rosa släpet för att möta upp Susanne och en hel del stickandes och virkandes och knypplandes damer i busslaster som vi fick glädjen att introducera i vår spännande stämplingsvärld. 

Hem igen och ompackning för att på torsdagen ta nästa tripp till Stockholm och Syfestivalen.
 
Trevligt i bilen med Tina och ännu en bunta ljuvliga hotellfrukostar. På måndagen hade jag sällskap av min pappa ner till Göteborg med släpet, för att packa ur det på tisdag morgon. 

Några barnkurser innan det var dags för påskledighet med familjen som under större delen av mars månad klarar sig utan sin mamma/fru och dessutom toppat med magsjuka. Jag avslutade (håller tummarna) den perioden i måndags och är nu igång på jobbet igen. Så, det var min mars det. Gissa om det blivit mycket pysslat? Nä, tyvärr inte. Gissa om det blivit mycket tid vid datorn, nej, tyvärr inte. Så nu ska jag ta igen det med råge har jag tänkt! Hoppas vi ses snart igen!
Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-04-15 23:08:34

Phuuuuuu får man väl säga:))

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-04-16 08:11:37

Man kan sannerligen säga att du haft en hektisk månad. Framöver hoppas jag att du hinner med att njuta av det fina vädret och pyssla en massa oxå.

kram Annika

Postat av: Agneta

Publicerad 2009-04-17 11:22:35

Ta dig tid att pyssla lite oxå, jag saknar dina fina kort :)

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-04-17 14:08:03

Det är tydligen en månad man kan vara utan....Vi ses snart hoppas jag.

Kramar från Lollo

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2009-04-17 15:57:15

Skönt att den månaden är över. Hoppas du får lite tid över för annat :)

Ha en bra helg.

Kram

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-04-17 21:39:38

Kram - har saknat några ord här i bloggen! ;-)



Så en signal när du har en liten stund över nån kväll. Ni har väl lite andra kvällsvanor än vad vi har... fniss...

Postat av: Christine

Publicerad 2009-04-17 22:02:52

Var rädd om dig, det finns fler månader:)

Kram på dig

Christine

Postat av: Carro

Publicerad 2009-04-18 13:32:12

Vilken stressmånad! Inget man vill byta till sig. Hoppas det blir lugnare framöver. Tänk lite på dig själv och din familj. Det finns bara en Sara.....

Kram

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2009-04-22 22:21:52

Du har verkligen legat i...vi ses snart, bara en månad kvar...kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela