Sara - SaGam

En om da´n e över

Publicerad 2008-09-10 20:22:20 i Stämplat

Bara att inse - just nu funkar det inte med en uppdatering om dagen och då låter jag hellre bli. Maria- Kortmakaren fick en liten dotter i måndags och nu är det hektiska dagar hos mig i butiken. Det finns massor att göra och lära sig. EN väldigt rolig sak är att vi vann en tävling som Scraphouse hade i samarbete med QuicKutz. Förstapriset var en resa till Utah, USA och om ett par veckor åker Tina dit. Så kul! Hurra vad vi är bra!!

Maken har känt sig som ensamstående ett par veckor nu och kortet jag gjort idag är ett kärlekskort till honom! Massor av hjärtan till dig - P!



(Kärleksfiluren kommer från Kortmakaren)

Kvällshälsningar från Sara

Kommentarer

Postat av: Christine

Publicerad 2008-09-10 22:06:18

Hej Sara.

Förstår om det är mycket nu men även om det är kul så jobba inte ihjäl dig nu. Härligt kort till din man, han stöttar dig säkert i ditt nya jobb.

Kram

Christine

Postat av: SusanneSj

Publicerad 2008-09-11 07:53:01

Jättehärligt kort fullt av kärlek.



/Susanne

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-09-11 12:45:05

Det har varit väldigt kul med "en om da'n", men jag förstår ju att du inte kan hålla den takten med nya kort och uppdateringar när det är så intensivt på jobbet som nu. "En i veckan" är kanske mer lagom ;-) Stort grattis till alla Kortmakare för vinsten i QK-tävlingen, så roligt! Kram Ingrid

Postat av: embla

Publicerad 2008-09-11 21:41:30

http://emblaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela