Sara - SaGam

Jolly

Publicerad 2008-10-28 17:29:21 i Scrappat

Nu är det släppt, årets gift-set från Quickutz: Jolly! Kortmakaren säljer det naturligtvis. Det är bara att rusa. Det är en Limited edition vilket betyder att när dom är slut är dom slut. Vi har många, men ändå ett begränsat antal. Passar du på att förbeställa Jolly innan den 12/11 får du en QK-die på köpet.


Killen i inlägget nedan är Chrsi Mickelsen. Han arbetar för Quickutz i USA och kommer till vår nya butik i samband med invigningen där den 14 november! I Kortmakarens blogg har vi nu "QK-special" - kika dit minst en gång om dagen för nya inspirationsinlägg och erbjudanden!

Jag har haft glädjen att få hålla Jolly i min hand och skapat en del med det. Här kommer några LO:s och ett par kort jag har gjort:



Må så gott! Och lämna gärna en kommentar så jag vet om du varit här.
Sara

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-10-28 18:14:23

Vilka fina grejer du har gjort! Layouten hej mitt vinterland blev favoriten.

kram Annika

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-10-28 19:53:30

Oj, skulle verkligen vara skoj att vara med på invigningen! Synd man bor så långt bort bara... ler Så mycket fint du skapat!! Själv var jag i Karlstad på mässa i helgen och kom hem med en massa kul gottis he,he

kramis

Postat av: Christine

Publicerad 2008-10-28 21:00:56

Vilka härliga kort o LO,s du fick gjort med den nya QK set.

Ska bli spännande nu när ni får större lokaler och ännu lättare att glida in när man stiger av bussen eller tåget.

Vi ses

Christine

Postat av: renee

Publicerad 2008-10-29 09:10:24

Hejsan där vilka fina kort du gör min vän, tycker peppar kaks baket ser hur trevligt ut som helst tycker mig känna igen köket

Kramar Renèe

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-29 09:25:36

Det är mycket som händer nu i metropolen Floda. Ska bli spännande att se nya butiken.

Jag beundrar dina okonventionella julkort, själv har jag svårt att slita mig från alla vanliga julfärger och tomtar.

Postat av: lenislenis

Publicerad 2008-10-30 00:30:49

Gillar verkligen vinterland-LOn. Jättevacker!

Postat av: Camilla W

Publicerad 2008-11-03 20:38:24

Härliga kort och layouter, Sara! Åhh, det skulle ju vara jättekul att komma på invigningen och träffa Chr...jag menar dig ;-) Kram

Postat av: Stamparina

Publicerad 2008-11-03 23:17:10

Saknade dig i lördags på maran, men det går ju fler tåg! Superfina kort och Lo-sar du gjort.

KRAMAR

/Carina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela