Sara - SaGam

PIF- Pay It Forward - Skicka Vidare

Publicerad 2008-05-14 21:13:00 i Stämplat

Häromdagen vann jag en PIF hos Dani och idag landade ett trevligt litet paket i min låda. Det fanns enfärgade och mönstrade papper,  två uppstämplade motiv, utstansade grejer, band, snören, gem, brads, blommor och blad (tror inte jag glömde något nu...) TACK Dani! Uppmaningen var att skapa ett kort eller två med grejerna och eftersom pysseltarmen var riktigt sugen så blev det genast ett kort.

image282

Nu är det dags att PIF:a vidare. Lämna en kommentar till detta inlägg och tala om ifall du vill vara med!  Du får gärna lämna kommentar även om du inte vill vara med i PIF:en!! Jag kommer dra en vinnare någon dag nästa vecka. Om du är med och blir framlottad så får du ett litet pysselpaket av mig som du ska göra något med. Sedan blir det din tur att föra PIF:en vidare i din blogg!  Lycka till!

/Sara

Kommentarer

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-05-14 21:22:40

Hej igen!!
Tror att du la ut detta inlägg precis när jag skrev en kommentar till ditt förra inlägg. Klart jag vill vara med på en PIF. Har försökt förut på andra bloggar, men vinner jag?? Nä, inte då. Men kanske denna gång?
Anita

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-14 21:23:59

Hej Sara,vill gärna vara med men förstår inte riktig vad det innebär.OM du tex PIFa mig då skajag pifa någon annan och då skicka ett litet paket till en som pifar vidare?
Din LO om en vanlig fredagkväll påminner mig om att vi har det så med ibland.
Kram
Christine

Postat av: Dani

Publicerad 2008-05-15 06:46:49

Vilket fint kort du har fått ihop ;-) Roligt att du ville vara med på min PIF. Första gången var den bara en som ville vara med, då blir det inte lika spännande ;-)
Ha en bra dag
Kram Dani

Postat av: Agneta

Publicerad 2008-05-15 17:20:29

Vilket fint kort du har gjort! Jag är gärna med och piffar upp tillvaron :)

Postat av: Evelina/Wih

Publicerad 2008-05-15 20:28:58

Men vilket ursött kort! Jag är gärna med på en PIF-utlottning, det blir premiär för min del. :)

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-05-17 06:50:26

Ja men varför inte?! Det kunde ju vara kul om man vann.

Jättegulligt kort du gjorde med din vinst.

Kram, Gunvor

Postat av: Tin@

Publicerad 2008-05-17 18:39:46

PINSAMT, men jag har inte börjat ännu....min fredagkväll blev som din kielresa och idag har trädgårdsarbetet blivit gjort...men kvällen är ju inte slut ännu......Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela