Sara - SaGam

Lååång fredag!

Publicerad 2008-03-21 17:57:26 i Stämplat

Vad härligt med en lååång fredag då man är ledig från jobbet och bara kan göra det som man helst av allt vill. Storhandlat har vi förstås gjort och vårstädat hela huset ordentligt och påskpyntat lite smått, men annars har jag mest tillbringat tid i pysselrummet. I år har jag inte skickat ett enda påskkort, men jag har faktiskt gjort några som jag tänkt lämna till vänner vi träffar under helgen. Motiven är målade med Promarker-pennor.



Önskar er en Glad påsk!
Sara

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-03-21 23:49:32

Så fina! Det andra kortet gillar jag speciellt!
Glad Påsk!

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-03-22 08:52:47

Glad påsk till dej med! Kul att hemsidan är igång igen. Den är en stoooooor inspirationskälla ska du veta! Må så gott i påsk och inte för mycket godis nu.....*ler*

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-03-22 11:52:47

En riktigt härlig påsk önskar jag dig och din familj! Vi ses om en vecka. Kramiz

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-03-23 22:22:38

Hej raring!
Låter härligt med storstädning. Jag ligger efter med det mesta här hemma.......Men köket är fortfarande ganska fint....
Kul att se dina gamla påskkort! Du har verkligen stämplat i evigheter min kära GURU!
Kram Cissi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela