Sara - SaGam

Semester

Publicerad 2008-07-14 22:36:53 i Scrappat

Njuter av lediga dagar med familjen som vi fyller med diverse saker. Rensar förråd, städar, grillar med grannarna, läser böcker, slappar i soffan, småutflykter hit och dit osv. Härliga dagar!

Härliga dagar var precis vad jag hade hos Lisa och hennes familj i förra veckan. Jag tog med Tim och Linnéa på tåget till Dalarna för att njuta sommaren en bit hemifrån. Barnen stortrivdes ihop, likaså Lisa och jag. Två kvällar när barnen slocknat satte vi oss vid köksbordet och scrappade. Så kul att å sitta mitt emot och se hur Lisas LO:s växer fram! Tack för allt Lisa!

Jag fastnade visst i bikini på nåt foto.... det och några till hittar ni i Lisas skrytblogg. Jag lämnar fotona från veckan åt Lisa och nöjer mig med att visa de 3 layouterna jag fick till. Den första gillar jag extra mycket. Där har jag använt de nyaste stämplarna från Inkywings! Notera de virkade blommorna - jag har gjort dom själv!!



Njut av nuet! Det är det som är livet!
Sara

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2008-07-15 08:13:07

Fniss... ber om ursäkt för bikini-kortet men jag valde med omsorg ett där det råkade stå någon i vägen... hehe.... snällt va? Se - jag KAN vara snäll oxå....



Tack för härligt besök!! Nu ska vi ut på savannen....

Postat av: Dani

Publicerad 2008-07-15 08:58:30

Låter som om ni har haft riktigt kul. Jättefina LO`s, blommorna är supersöta. Har försökt själv vid ett tillfälla att virka en men det bidde inte så bra, rättare sagt det bidde ingenting ;-)

Ha en fortsatt härlig tisdag.

Kram DAni

Postat av: Christine

Publicerad 2008-07-15 16:21:24

Jaså du såg min fina låda i affären, då syns den i alla fall.

Vilka härliga LO,s du har gjort, härliga färger (gillar orange eftersom det är holländksa nationalfärgen.)

Kram

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-07-21 13:01:26

Vilka härliga färger du skapat i! Man blir liksom glad av dom! :-)

Och jag måste få säga att citatet du skrivit längst ner i detta inlägg är ju bara såååå rätt. Kan jag "sno" det av dig och även lägga på min blogg?

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-07-28 12:03:04

Vilka härliga layouter, och kortet ovan är helt underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela