Sara - SaGam

Äntligen december! - Lucka nummer 1

Publicerad 2008-12-01 21:27:26 i Stämplat

Med ett par advenstljusstakar i fönstren, levande ljus lite här och var, varm glögg att dricka, lussekattsbak i helgen, adventskalendrar till barnen, tomteparad i Alingsås och julmusik spelandes ur datorn så infinner den sig så - den där julkänslan. Jag gillar verkligen tiden från Nu och fram till jul. Visst är själva julen trevlig också, men det är uppladdningen inför som jag njuter mest av. Har inga som helst stresskänslor att fixa det ena eller det andra. Har knappt börjat tänka på julklappar än , men det ordnar sig. Jag försöker njuta av tiden nu!

Som jag skrivit tidigare så köpte jag två stämplar på loppisen här i Floda. Den där fjuniga ankan och den här bastant damen. Inget julkort i lucka nummer 1, men håll till godo ändå! Någon som vet varifrån tant-stämpeln kommer? Cirkel och text är från Inkywings.



30 besökare idag - 7 kommentarer..vilka är ni alla andra??
Nyfiken!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-12-01 23:31:10

Jag är en av de 30 - är här varje dag och kikar, men det vet du säkert om. Festlig tant det där och kortet är jätteläckert! Visst är det mysigt med december, jag känner precis som du!

Postat av: Renèe

Publicerad 2008-12-02 11:04:02

Hej där jag är en av de som brukar titta in här, brukar ha en liten stund framför datorn varje dag när den store är på dagis och den lille sover.

Jag är nyfiken utav mig som du vet, så jag kan inte låta bli. Jag brukar bli väldigt inspirerad när jag har varit och tittat här.

Ha de bra kram Renèe

Postat av: renèe

Publicerad 2008-12-02 11:09:19

Hej där jag är en utav de som brukar titta in ,det är inte alltid som jag lämnar en hälsning. Jag brukar vara inne varje dag, jag har en liten stund varje dag då den store är på förskolan och den lille sover det är då man får vara ifred.Jag blir verkligen inspirerad av att se dina fina alster.

Ha de bra Kram Renèe

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-12-02 18:23:59

Jag älskar lixom du tiden från nu och fram till jul. Älskar att pynta och fixa, göra egna julklappar och njuta av en härlig tid på året.



Damen på kortet var riktigt härlig, vet dock inte var hon kommer ifrån.

kram Annika

Postat av: Jaana

Publicerad 2008-12-02 18:58:24

Jag förstås ! :-)

Postat av: Maria

Publicerad 2008-12-02 19:27:28

Slarvigt av mig att inte alltid ta mig tid att kommentera. Vet ju själv vad roligt det är:)

Är fortfarande sur för att jag missade loppisen:(

Ha det gott i julstöket!

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2008-12-05 14:50:12

Jag är en av dem som brukar smyga omkring här.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela