Sara - SaGam

En om da´n - 13 augusti

Publicerad 2008-08-13 22:52:26 i En om da´n

Visst finns det nån näringsrik tablett som heter så? "En om da´n" alltså. Jag tror bestämt det och jag vet att jag hört att man mår bra av den! Så jag tänkte att man mår bra av "ett om da´n" också, ett kort alltså eller kanske kanske en LO. Tabletter som man ska ta så där regelbundet brukar jag glömma, men att göra ett kort kommer jag ofta ihåg. Så nu får vi se hur det går. Jag utmanar mig själv att, under en period framåt, göra ett kort/en LO om da´n och lägga upp i bloggen! Har planer på att göra detsamma på min hemsida SaGam design så det blir lite ordning på den. Vore kul om du lämnar ett avtryck när du är här och kikar. Kanske hittar du något du gillar??!! 



Dagens kort är gjort med mycket inspiration från Inola/Ingrid och hennes härliga molnkort. Jag har använt ett tillklippt papper som "mask" och duttat på papperet direkt med en svamp jag plockat upp färg från en av min favoritdynor - Adirondack med! Stämplarna kommer från Stampers Anonymous.

Ses i morgon!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ylwa

Publicerad 2008-08-13 23:52:57

Hej,

Kikar in till dig för första gången. Hittar massor med fina kort och LO. Korten har en slags lugn och lite mystik över sig. Tack för inspirationen.

//Y

Postat av: lenislenis

Publicerad 2008-08-14 01:37:13

Det var ett tag sedan jag var här o kikade, men nu lovar jag titta in varje dag ;-)

Mkt fint, gillar detta kortet mkt - stämplarna är underbara och molnen är härliga! De är lite "hjärtiga" ;-)

Postat av: Pysselmyran

Publicerad 2008-08-14 07:48:34

Så snyggt kort och vilken härlig banner du gjort :-)

Kram / Sofia

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-08-14 08:32:58

Ja, det var en utmaning som heter duga! Då fortsätter jag att titta in här för att se hur det går.

Och vilket snyggt kort du börjar med!

Kram

Postat av: Helena landstoken

Publicerad 2008-08-14 09:19:55

Hej

Jättefint. Gillade verkligen bakgrunden.

Hälsningar

Helena

Postat av: Helen/Hegu

Publicerad 2008-08-14 09:39:14

Vilken bra utmaning! "En om dan..." tror jag också på...det är bra för själen!



Kommer snart tillbaka och tittar...

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-08-14 09:40:23

Oj då måste man kika in här varje dag! :-)

Tycker att molnbakgrunden är så läcker. Såg i Ingrids blogg också och jag tror att jag också måste prova....ikväll! :-)

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-08-14 16:51:38

En om dagen låter som ett himla bra "recept" på att må bra! Gillar absolut ditt kort med hjärtbakgrunden, jättefint! Måste prova!

Lillemor

Postat av: Christine

Publicerad 2008-08-14 22:13:47

Tack för kaffet, det var trevligt att få sitta ner en stund mer er. Jobba inte ihjäl er nu.

En om dagen är ett bra recept oavsett vad det är:)

Härligt kort med härlig text som får en att tänka till.

Christine

Postat av: Maxmarit

Publicerad 2008-12-17 19:20:31

Brilliant site. Cheers.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela