Sara - SaGam

"Tagen"

Publicerad 2007-03-06 20:54:54 i Smått & Gott

Så har jag då blivit "tagen". Tydligen nåt man kan bli när man bloggar. Upptäckte som sagt i min blogg att jag blivit "tagen" av Elisa och det är första gången det händer mig. Med all respekt för dom av er som tycker det är roligt med den här typen av uppmaningar så avsäger jag mig all form av sånt här. Gjorde det t.o.m när jag var yngre med alla kedjebrev som var så populära då. Likadant med liknande som landar i mailens inkorg. Jag stod alltid utanför. Och kommer att göra så framåt med. I alla fall är det min utgångspunkt. Däremot kan jag tänka mig att utmanas att göra något kreativt. Ett kort eller så...

Så ni får ta det för vad det är. Ingen idé att "ta" mig med att svara på massa frågor, men skriv gärna kommentarer om det jag visar i bloggen! Till exempel den här "tagen":

image18

Trevlig kväll,
Sara

Kommentarer

Postat av: Petra/Paradise

Publicerad 2007-03-06 21:17:58

Jättesöt tag du gjort!! Fina härliga färger! Kul att du hittade till min blogg! =D
Hihi!! Jo jag shoppade massor! *ler generat*
Å jag längtar redan till nästa mässa!! *hihi*
Hann du handla något?
/Petra

Postat av: Sara - SaGam

Publicerad 2007-03-06 21:19:47

Inte mycket handlat faktiskt. Några dies och ett par dynor. Men jobbar man extra som jag gör så handlar man på sig rätt bra mellan mässorna också....

Postat av: myamia

Publicerad 2007-03-12 00:22:47

Fin tag, gillar alla garnerna i toppen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela