Sara - SaGam

SYMÄSSA

Publicerad 2007-03-29 20:36:49 i Stämplat

Tillbaka hemma efter en helg på symässa i Malmö. Jag åkte tåg ner i fredags kväll och blev upphämtad av Sofia- Pysselmyran och Camilla. Efter lite kvällspysslande på hotell somnade vi för att sedan jobba två dagar i härlig mässmiljö tillsammans med ett par andra stämpel- och scrapföretag och massa syfolk. Det fanns många tanter med scarfs;-)

Jag var med för att hålla kurs i stämplingens grunder och i maskeringsteknik. Dessutom demade jag mycket. Grunderna var det som vi visade. Ett par kända ansikten träffade vi på, men det stora flertalet var helt och hållet "gröna" inom stämplingen och det var kul att visa det allra mest grundläggande. Jag hade en väldigt trevlig och härlig liten kurs på lördagen med fyra glada och nyfikna tjejer. Det var inspirerande! Naturligtvis blev det en del inköp också. Mycket band, garn och en och annan stämpel....

Lite inspiration i kväll till er:

178339-30

?ngel

Stämplar från Inspirationshuset

Skriv gärna en kommentar- det är så roligt att veta att du varit här!

/Sara

Kommentarer

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2007-03-30 22:58:16

Härliga kort du har gjort :) Läckert med bara svart och vitt. Hoppas vi ses i morgon! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela