Sara - SaGam

Vinst i julkortstävling

Publicerad 2007-12-17 20:11:38 i Stämplat

Det har varit julkortstävling på forumet för oss stämplare: Stämpelsnack.se. Man fick delta i alla fyra kategorierna och jag mailade in bidrag till alla. Det var "Ett traditionellt julkort", "Guld & Silver", "En udda julfärg" och "I alla enkelhet". Jag vann ett pris i kategorin "Ett traditionellt julkort" - jippi!! Roligt att vinna (igen). Det här är korten jag deltog med:



1. Mitt traditionella julkort är stämplat med kvist från Penny Black. Den är färglagd med stämpelpennor. Alfabetet är mitt alldeles nya "Snowday" från QK.
2. Guld och glitter-kategorin var nog den knepigaste. först gjorde jag ett snyggt kort i brunt och guld, sen läste jag att det ju var ett &-tecken mellan....så då fick det bli ett nytt. Stämpel från Inkido.
3. Härligt rosa med tomte från Kortmakaren. Nästa år kanske inte rosa är någon udda julfärg...vi kan se mer och mer av den i samband med jul.
4. Gillar snögubben från Hero Arts. Den ser inte mycket ut för världen, men den e fin. Enkelt färglagd med  decorating chalks. Texten från Inkywings.

Skulle var kul att veta om du röstade på något av mina kort och varför du gillade det i så fall...
/Sara

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2007-12-17 22:33:19

Grattis til vinsten. Urfina kort som alltid
Hälsningar
Helena på landstoken

Postat av: Jaana

Publicerad 2007-12-18 13:55:32

jag röstade på det första kortet, för att det är så otroligt vackert. Är särskilt förtjust i färgläggningen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela