Sara - SaGam

Slå klackarna i taket!

Publicerad 2009-06-24 22:08:45 i Stämplat

Hero Arts har ett clearstampsset som heter "High heels" som fallit mig helt i smaken. Skor är kul att använda på kort till vuxna kvinnor som inte vill ha söta djur eller andra barnsliga figurer på sina grattiskort. Jag har stämplat och embossat för fulla muggar. Det guldiga EP jag använde på det svart/cerise kortet ville liksom fastna utanför motivet i papperet. Det hade fastnat alldeles för mycket för att lyckas pensla bort, så jag bestämde mig för att det skulle få vara kvar, värmde på allt och det blev bättre än vad jag trodde. Den tunga guldknappen har lite svårt att sitta kvar, räcker inte riktigt med Glue-dotsen som jag gillar...





Ikväll ska jag inte fastna vid datorn, ska istället vända mig om till stämpelbordet och låta Sommar i P1 inspirera!

Glöm inte att vara med i min lilla utlottning av ett pysselpaket! Skriv en kommentar till inlägget du hittar HÄR!

Må gott och ta vara på livet!
Sara

Kommentarer

Postat av: Yoli Design

Publicerad 2009-06-25 15:23:22

Läääckra kort tjejjen... :D

Å så skojj att lilla jag kunde lära mästarinnan något nytt!! skrattar

Allt bra med dig!? Njuter av sommar-värmen kan jag tänka mig!!



Kraaaaaaaaaaaam

Postat av: Jaana

Publicerad 2009-06-25 17:19:03

FABULÖST, min vän ! Njut av sommar o sol, - det gör jag !

Postat av: Elina

Publicerad 2009-06-26 00:13:22

Inte några stämplar jag behöver, men korten är läckra!



Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-06-27 15:56:45

De där stämplarna hade jag verkligen behövt till ett kort för ett par veckor sedan. Får nog skriva upp dem på min önskelista!!!

kram Annika

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-06-27 15:57:12

Glömde ju skriva att korten är underbara!

kram igen

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-06-29 21:56:26

Puss vännen! ;-DD

Ser fram emot att se dig på 10-års jubileet här uppe. ;-)



Sitter ute i sommarkvällen och försöker landa i huvudet lite efter helgen. 110% positiv mässa.

Gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela