Sara - SaGam

Nummer 4

Publicerad 2012-01-16 08:24:00 i Stämplat

För ett par veckor sedan fick Patriks kollega sitt fjärde barn. En liten tjej. Tillsammans med gott nytt år-hälsningen skickade vi ett "välkommen till världen-kort". Nu har R och E två killar och två tjejer mellan 0 och 5 år. Full fart skulle jag tro...



Jag har stämplat bakgrund direkt på kortbasen som har vit insida. Det gillar jag!

Cirklar - Hero Arts
Liten kryper och Blommor bakgrund - Kortmakaren
En liten tjej! -
October Stamps

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2012-01-19 21:45:01

Så söt! Kul att du ska till Stämpelkällans träff. Har du förresten sett att de söker Dt och gäst Dt?

Tror inte att jag kommer iväg på den träffen själv då det är en stor mässa här hemma strax efter och sen ska vi på en till mässa några veckor efter det.

Hade varit kul, men tyvärr!

Har jag förresten tackat för det fina kortet som jag fick, tusen tack!! Vad glad jag blev.

Kram Tesa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela