Sara - SaGam

Midsommarutmaningar

Publicerad 2010-07-06 21:20:14 i Stämplat

Jag hade turen att vinna i en av utmaningarna på Svensk Scrapbookings Midsommarcrop. En utmaning av ett annorlunda slag. Kommentarsutmaningen. Man skulle kommentera alster i galleriet och de valde ut några som kommenterat. Jag kommenterar gärna och skriver mer än bara "fint kort" eller "gillar" eller så. Motiverar gärna vad det är som tilltalar mig med ett kort eller en LO. Kommenterar aldrig för att jag måste eller för sakens skull utan bara då jag verkligen tilltalas av något. Ser fram emot ett litet pris. TACK!

Vill gärna visa fler av de saker jag skapade för utmaningarna. Här kommer dom:







Ha en bra kväll!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: KatarinaR

Publicerad 2010-07-06 23:24:18

Vilka fina alster du skapat!

Distressrutekortet är helt underbart!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-07-07 08:22:31

Vilka sötisar de små flickorna är. Man riktigt ser hur kul de har ihop! Och korten är ljuvliga!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-07-07 16:54:19

Det är riktigt fina alster du gjort och jag imponeras alltid av hur olika saker du gör. Det andra kortet tilltalade mig lite extra, kändes inte som du och det är kul att bli överraskad.

kram Annika

Postat av: Millasew

Publicerad 2010-07-08 17:36:19

Vilka fina kort! Och vilka söta tjejer! Gillar nog blomsterkortet mest! Det är sommar!!!!! :D

Postat av: Nicola

Publicerad 2010-07-08 21:56:55

Väldigt fina allihopa - min favourit är kortet i mitten - så fina färger och snyggt med alla blommor!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-07-09 09:51:27

Vilka fina kort och LO´s du gjort. Jag gillar verkligen färgerna på LOén, det blir nog att lifta lite om det går bra.....

Har du använt distresser och färgat in det gula samt gjort gärs på blomkortet ??

Somriga och glada var dem iallafall!!

Ha det gott !

Kramkram från Petra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela