Sara - SaGam

Rub-ons

Publicerad 2010-12-10 12:44:00 i Utmaningar

Det är väldigt sällan jag använder rub-ons i mitt skapande. Har liksom valt att stämpla texter. Men måste erkänna att jag flera gånger stått och klappat på förpackningar med härliga bokstäver. Tyvärr tycker jag dom är alldeles för dyra. Men på loppis kan man göra fynd och jag fyndade tre förpackningar på loppisen häromhelgen. Fick dom alla tre, varav en helt ny, för 45:-!

Sofia, Pysselmyran, är grym på att komma på utmaningar. En i veckan blir det och i bloggen blir man inspirerad. Denna vecka har utmaningen varit JULKORT och just i dessa dagar är ett nygjort julkort ingen stor surprise här hemma hos oss. Jag valde att använda en av stämplarna från Pysselmyran även om det inte var något krav som jag tolkade det. Det är de härliga ringarna som jag stämplat en bakgrund med. På ugglan från Hero Arts har jag fäst kuliga rörliga ögon. Texten är rub-ons ;-)



Det var lucka 10! Pyssla på!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-12-10 19:56:13

Snyggt kort och ugglan är bara för söt!

kram Annika

Postat av: Lena J

Publicerad 2010-12-12 09:28:25

Åh vilken häftig uggla. Den gillar jag verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela