Sara - SaGam

Ännu en ...

Publicerad 2009-12-09 20:52:41 i Stämplat

Ännu en kortvikning!
Tina kom till jobbet häromdagen och hade förberett sig för kursen i kortvikning som hon skuklle ha på kvällen. Hon hade testat på en vikning som jag inte hade gjort, jag som ändå vikt ganska många kort det senaste. Jag blev inspirerad och kvällen gick åt att göra ett kort efter Tinas "mall". Jag gjorde inget "rent", stilrent, kort utan rev lite kanter och färgade in för fulla muggar. Kladdig om fingrarna som vanligt. Men nöjd och glad!


Nu åter till julkortstillverkningen. Dom ska ju vara postade snart dom där...
Tack för att du tittar hit. Lämna gärna ett avtryck!
Sara

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-12-09 22:50:25

Springer förbi och kastar in en KRAAAAM!

Hoppas ni har det bra där nere. :-)



Postat av: Rimna

Publicerad 2009-12-11 08:23:25

Underbart kort, och vad sugen jag blir på olika vikningar nu när jag kikat runt hos dig!



Tack för att du deltar i min utlottning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela