Sara - SaGam

Papperskraft

Publicerad 2008-07-01 23:02:30 i Smått & Gott

Nu i helgen gick Papperkraft av stapeln för 8 året i rad! Det har varit två mässor per år, en i dalarna och en i partille. Det är Lisa-Inkywings och Lena-Osmil som står som arrangörer. Det var i rälta/dalarna hos lisa som den första mässan var. Jag och min kompis Ulrika satte oss i bilen och körde upp för att vara med. Det var första gången jag träffade Lisa. Några av de som var med är vänner som hänger i än! Hittade ett foto från den första svenska scrap- och stämpelmässan i min dator och vill gärna visa mina bloggläsare. Förutom fotografen var det alla mässans deltagare på ett och samma kort! Vi hade det väldigt mysigt och idag kan man väl likna det vid en "mara". Man kan säga att det här med mässor i vår stämpel- och scrapvärld har utvecklats en del och blivit så mycket mer! Eller vad säger du?

(Länkar till foton från årets sommarmässa finns i Inkywingsbloggen)



/Sara

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2008-07-02 00:22:13

Vad kul att se! Tack för titten! Denna gång hade det inte räckt med ett foto ;)

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2008-07-04 10:00:01

Jösses - det där var tider det. Tänk om vi hade vetat då vad som komma skulle.... ;-DDD

Postat av: puck

Publicerad 2008-07-04 13:19:24

Underbart att se ,det var väl lite fler i år?

Nästa år är jag med i alla fall.

Den första mässan i Partille var väl i en scoutstuga eller?

Kanske finns det kort även därifrån?

Puck

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-07-04 15:29:43

Kul. Ni ser så mycket yngre ut :) nästa år kanske jag oxå kan vara med :)Kramiz

Postat av: tea

Publicerad 2011-05-02 22:04:18

Oj, som tiden går. Det var jeg som tok bildet og skrev artikkelen, og visst var det roligt! Kult å se igjen bildet.

Håper du fremdeles elsker dine stempler og har glede av vår felles hobby, og at livet er godt!

Klem fra Tea

(som du forøvrig finner som fast spaltist i Norsk Stempelblad, hvis det er å få i Sverige.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela