Sara - SaGam

Bokmärke - Paper Clip

Publicerad 2011-03-04 19:11:55 i Utmaningar

En av de saker jag gör i perioder är att läsa. Ja, tidningar, barns texter och annat yrkesrelaterat läser jag ju så klart, men jag menar skönlitteratur för mitt eget höga nöjes skull. När det gick över i år 2011 "lovade" jag mig själv att jag skulle läsa mer i år. Än så länge går det ganska bra faktiskt och några böcker har redan passerat. En utmaning på Stämpelsnack passade utmärkt för mig att haka på. Jag fick inspiration och tillvägagångssätt på Splitcoaststampers. Det är en källa att gräva tekniker ur!



Litet löv - Kortmakaren
Apples - A stamp in the hand

Boken just nu: "När jag fyller 40 ska jag vara snygg rik lycklig och yngre" av Gunilla Bergensten

Trevlig helg!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-03-05 07:59:15

Läckert!

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2011-03-05 11:05:38

så fint...åh visst är det jättekul att göra bokmärken:)

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-03-05 15:39:09

Den utmaningen hade jag med tänkt göra, men det hanns inte med. Himla snyggt är ditt ! Har du några böcker att tipsa om då ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela