Sara - SaGam

Traditionella julkort + Loppis!

Publicerad 2010-10-23 18:39:00 i Julkort

Efter fyra dagars tystnad börjar jag hämta mig, men jag är inte bra. Eller rättare sagt stämbanden. Jag är frisk för övrigt och det är en märklig känsla att må bra, men ändå inte kunna jobba. Jag har röjt här hemma inför renovering av hela vår undervåning. Jag tycker mycket om att sortera, röja och rensa i röran. Idag var jag på loppisen här i Floda och lämnade tre stora kassar med saker. Förhoppningsvis kan det bringa in lite pengar till de som bättre behöver. Samtidigt köpte jag ännu en verktygsväska som jag tänkt använda till min hobby.

Tag-booken i förra inlägget är en TimHoltz-idé. Han gör den på sin första DVD "An altered journey". Väl värd att titta på!

Visar två traditionella julkort från min 2010-samling:





Den 20/11 ordnar Ingrid/Inola, Yvonne och jag en loppis. Då har vi rensat rejält. Hittills är vi 10 säljare. Ta dig dit. Det är både trevligt och roligt att fynda stämpel- och scrapbookingsaker!

Fortsatt trevlig helg!
Sara-SaGam


Loppis med stämpel- och scrapbookingtema 

Lördagen den 20 november kl 11-15 

Föreningen Nordens lokaler,
Viktoriagatan 15E, Göteborg

 Man samlar lätt på sig mycket
material i den här hobbyn … 

Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden med sådant som vi tröttnat på eller av någon
anledning inte har använt.

 Här kan du fynda stämplar och
tillbehör – både nytt och begagnat! 

Fikaservering. Välkommen! 

Yvonne, tfn 0704-40 03 02, Sara/Sagam, tfn 0736-55 55 53, Ingrid/Inola, tfn 0707-80 61 68


Kommentarer

Postat av: Millasew

Publicerad 2010-10-23 20:34:45

Vilka fina julkort! Gillar idén med knappen som "boll" på luvan!!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-10-23 21:13:20

Trist med rösten, hoppas att du är på bättringsvägen. Korten är superfina, gillar att de känns så traditionella.

kram Annika

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-10-23 22:57:32

Oj då, jobbigt med rösten. Spännande med renoveringen. Skönt att rensa och röja, fast det behöver jag öva upp mig på. Men jag har lyckats ganska bra inför loppisen i alla fall, har rensat ut massor.



Kramar från mig!

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2010-10-25 00:43:55

Åh, ja just det...de var mina första stämplar...får nog leta upp dem...Härliga kort!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-10-26 15:29:36

Härliga, juliga kort! Hoppas du kryar på dig och rösten återvänder snart!



Kram, Gunvor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela