Sara - SaGam

Varifrån?

Publicerad 2009-07-14 01:09:14 i Smått & Gott

Har efter ytterligare 2 sommarpratare kommit så långt som till ........795........omonterade stämplar i min sammanställning. Bara :-). Så farligt var det väl inte. Jag vet några som har fler ;-). Det är 795 förutom de jag har som jag inte använt ännu. De ligger huller om buller i en låda och kommer att stämplas in i "Boken" när de används första gången. Inte heller har jag skrivit upp några Kortmakarstämplar, och långt ifrån alla Inkywingsstämplar jag fått i mitt DT-uppdrag för Lisa under alla år. Inte heller de stämplarna jag har som jag inte vet varifrån de kommer. Här kommer ni in i bilden. Kanske finns det någon därute som har bra koll på olika stämpelföretag och kan hjälpa mig? Skriv gärna en kommentar om du skulle råka veta något företag som matchar med någon av följande stämplar. Eller ja, skriv gärna hej annars också!


Må så gott i sommarnatten!
Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-14 09:16:07

Jag har ingen aaaaaning varifrån stämplarna kommer. 795! Helt galet fantastiskt:)

Apropå vinsten, stressa inte. Jag väntar och ser fram emot vad postis kommer med:)



KraM

Postat av: Christine

Publicerad 2009-07-14 11:29:43

Hej Sara, känner tyvärr inte igen några stämplar men stämpeln D med älgen tar jag gärna över ifall du vill bli av med den.

Såg dig häromdagen där du tog en härlig promenad o vinkade men du kände nog inte igen in blåa bil:))

Kram o ska bli kul att höra hur många stämplar det blir till slut

Christine

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-07-14 12:54:55

Bara 795? Låter faktiskt inte så farligt ... säger jag som just nu har ett helt BERG omonterade stämplar att sortera på bordet.Undrar just hur många sommarprogram jag hinner lyssna på innan jag är klar ;-) Har ingen susning om vad slutantalet hamnar på för min del, vågar nästan inte räkna. Tack för tipsen om hur jag ska gå tillväga för att organisera det hela. Undrar förresten om inte J-stämpeln kommer från Eat Cake Graphics, det ser lite ut att vara deras stuk. Är det rött gummi? Det brukar deras stämplar vara gjorda av. Kanske Floda-tur på torsdag - kan det passa? Vi hörs!

Postat av: Elina

Publicerad 2009-07-14 21:02:54

K är Lotta-R Design.

O är Easer (Hålad skrivcirkel heter den).

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-07-15 08:32:12

C och D är nog jag skyldig till.

Snögubbarna tog jag fram privat på skoj nån gång (efter ett typsnitt) och älgen kan vara min gamla älg som jag hade med i sortimentet från start. Är lite osäker på den.

Postat av: Agneta

Publicerad 2009-07-18 12:35:09

J ser ut som EatCake...men är inte säker...



visst ångrar man att man inte gjorde det där när man började att köpa stämplar, eller rättare sagt, orkade hålla i hela vägen....

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-07-18 14:46:49

Sara!



Tusen tack för det fina rosa kortet som Siri fick! Vi blev så glada!!



Kram

Helen

Postat av: Jaana

Publicerad 2009-07-19 13:12:55

Grattis på namnsdagen Sara !

Postat av: Louise vgb

Publicerad 2009-07-19 19:10:43

Hm, så du räknar dina stämplar du, jag har kommit på att jag har precis så många som jag behöver (just nu ;))Kan inte hjälpa dig med stämplarna, tyvärr. Kramiz

Postat av: Lillemor

Publicerad 2009-07-21 15:43:30

Inte kan jag hjälpa dig, är helt vilse här...men jag gillar tanken på alla dina stämplar som bara ligger där och väntar på att bli använda...jag glömmer aldrig ditt fina pysselrum Sara...det var som att komma till himmelriket...;o) Nu har jag åtminstone en liten klädkammare som bara är MIN

(iallfall nästan, de översta hyllorna har familjen abbonerat) och det känns skönt! Ska nog ta dit en radio, precis som du och Ingrid/Inola har så jag kan vara lite kulturell samtidigt som jag är kreativ!

Ha en skön sommar Sara!

Lillemor

Postat av: petraso

Publicerad 2009-08-03 12:36:10

hej sara!



tack för senast!



Jag kollade och jag får nog komma med en kommentar om J stämpeln den är inte Eat a cake...den har grått gummi och kan nog vara Alotta... Fick min sådan av Jennie På Easer.... och hon sålde den på Easer....

Postat av: petraso

Publicerad 2009-08-03 12:38:16

K Stämpeln kan vara en LottaR ???? osäker men tror det.... Oj har inte räknat mina stämplar men jag har nog Åt det hållet jag med...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela