Sara - SaGam

Kortmakarmara & Sjöhästen Sten

Publicerad 2011-09-11 22:01:14 i Stämplat

Igår var det Kortmakarmara. Vi hade en härlig och trevlig dag tillsammans, både nya och gamla bekantskaper. Alla förundrades vi över hur fort tiden går när man har trevligt. Tusen tack alla ni som var med och gjorde min dag till en väldigt trevlig sådan! Så ett stort TACK till PaperMaze, Knapp Karlsson, Japan Photo, Kaiser Craft, Scrapbookengros, Hero Arts och självklart mina DT-kollegor och Pernilla på Kortmakaren.

Sjöhästen Sten är en kul stämpel som kom samtidigt med Valen Vanja och Maneten Manne till Kortmakaren. Det är roliga stämplar som går att använda till många olika kort. Jag har gjort ett Hej-kort!

På kortbasen har jag stämplat med en stämpel från arket Stjärnbilder. Jag har färgat in en bit vit wellpapp med Distress Stain-Fired Brick. På den vita wellpappen har jag satt en bakgrund jag vävt av papper. Det är papper som kommer från Hero Arts samarbete med Basic Grey. Det rödrandiga kommer från blocket "Life of the Party"Sjöhästen Sten har fått gröna blingstenar som bubblor ur munnen och jag har stämplat "Hej!" med bokstäver från Hero Arts.
Just nu är Hero Arts min givna favorit!



/Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-09-12 15:38:54

Så k-u-u-u-l med mara; kan inte minnas när jag var på en senast... Jättesnyggt med den vävda bakgrunden; måste testas någon gång,

kram !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela