Sara - SaGam

Distressprodukter

Publicerad 2011-09-25 21:45:56 i Stämplat

Ända sedan de kom för första gången(när var det? någon som minns?) har jag gillat distressprodukterna från Tim Holtz. Minns inte riktigt när jag höll en i min hand första gången. För en som jag som njuter av att kladda och greja passar de bra. Genom åren har de 6 dynorna som kom från början blivit många fler. Samtidigt har de fått sällskap av refiller, embossingpulver, crackle paint, stickles och stains. Undrar om fascinationen av Tim Hóltz någon gång kommer att dala...

På mitt kort med Lilla Anna använder jag en bakgrund jag gjort med refiller. Motivet är färglagd med distresser. Härliga röda färgen "Fired Brick" är en av mina favoriter.



Lilla Anna - Kortmakaren

Tack snälla ni som tittar in i min blogg trots att aktiviteten inte är allt för hög. Ge inte upp. Jag kommer igen ;-)!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-09-26 10:15:32

Jo, jo; man känner igen det där med att aktiviteten inte är så hög... Jag kommer med igång igen, så småningom.... Kram på dig !

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-09-26 17:00:04

Vilket sött kort, lilla Anna är bara för söt!



Här kommer aktiviteten och går, men det är väl så det är antar jag. Hoppas att inspirationen och lusten kommer så vi får pysslat en hel massa framöver!

kram Annika

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-26 20:18:30

Så fint!

Visst är det härligt med distresser :-)

Kram Emelie

Postat av: Tesa

Publicerad 2011-09-26 23:26:33

Nej, jag minns inte. Här är en till som gillar hans saker.

Sött kort.



Ha det gott!!



kram Tesa

Postat av: Tigerblomma

Publicerad 2011-09-29 06:39:15

Postat av: Tigerblomma

Publicerad 2011-09-29 06:41:03

Älskar ju lilla Anna och Långa Farbrorn. Dessutom älskar jag distresser. Jag har inte gett upp. Tittar in med jämna mellanrum. Fint kort!



Kram

Postat av: lenislenis

Publicerad 2011-10-04 23:38:26

ÅH vilket gulligt kort! Gillar "färgkombinationen" ;)

Jag har allt sneglat på de stämplarna men än så länge äger jag ingen... Risken är dock stor att jag trillar dit ;)

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-10-08 08:37:54

Ännu ett jättefint kort, de där stämplarna är riktigt härliga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela