Sara - SaGam

Gult är (inte) fult!

Publicerad 2011-05-24 21:56:52 i Stämplat

Vill börja med att säga Tack till alla er som var med på  Kortmakarens Kortmakarmara i lördags i Floda Lada. Tack också till sponsorerna, Creative Company, Reprint, Knapp Karlsson, Hero Arts, Sparkle N Sprinkle och Kortmakaren, som gjord det möjligt att dela ut så många fina saker! Jag hade en väldigt lång och trevlig dag tillsammans med vänner! Något pysslat för egen del var det inte tal om, men jag gillar att inspirera andra och det var härligt att se all skaparglädje! Hoppas ni alla kommer med till hösten igen. Vi håller på att kika på datum som kan passa.

Ett litet kort i solens färg som lyser upp tillvaron. Gult är för mig ganska ovanlig färg att göra kort eller scrappa med, men det var en utmaning jag hoppade på och jag blir glad av gult kan jag konstatera. Jag har byggt en blomma av stämplar. Klippt ut och satt ihop i flera lager. Det blir olika blommor varje gång och det är kul med variation.
Brukar du skapa i gult? Vilken är din favoritfärg att göra kort/LO:s i?
Alla stämplar - Hero Arts

I dag släpper Kortmakaren nya stämplar. De är en serie blommor som jag precis fått i min hand och ska börja skapa med. Kika in Kortmakarens blogg för att se flera av "Perniljorna"!

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-05-25 08:36:18

Nää, det är jättefint med gult! Det är sällan det blir nåt gult här också och jag vet inte om jag har någon favoritfärg...eller?



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-05-25 19:25:25

Läckert kort! Jag är inne i en period där jag tokgillar gult. På kort har det blivit en del svart/vitt/gult, men även kombon turkos/gul är en favorit.

kram Annika

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-05-25 22:47:41

Gult är verkligen inte fult, speciellt inte i din tolkning! Ja, mina favoritfärger (höstmurriga bruna toner) känner du ju till sen länge, men jag har faktiskt blivit duktigare på att variera mig. LILA är en läcker färg som jag börjat använda mer och mer.

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-05-25 22:48:33

Gult är verkligen inte fult, speciellt inte i din tolkning! Ja, mina favoritfärger (höstmurriga bruna toner) känner du ju till sen länge, men jag har faktiskt blivit duktigare på att variera mig. LILA är en läcker färg som jag börjat använda mer och mer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela