Sara - SaGam

"Friends are special treasures"

Publicerad 2011-05-26 08:23:00 i Stämplat

Hero Arts har tillverkat stämplar länge. Det var ett av de företagen som jag handlade av när jag började min bana i den här hobbyn. Det har gått lite i perioder kring de motiv de har tagit fram tycker jag, men de senaste åren gör de mig inte besviken. I USA på CHA-mässan förra året fick jag möjlighet att möta dessa härliga tjejer som inspirerar oss genom HA-bloggen. Jag gjorde ett par kort under tjejernas ledning och fick små pratstunder med dom. De är både duktiga och trevliga ;-)!
Nu har Hero Arts gjort papper utifrån en del av deras stämpelmotiv. De finns i olika färgskalor och i en härlig blandning. På kortet ovan fick jag möjlighet att använda mina Adirondackdynor i färgerna Salmon och Mountain Rose. De matchar papperet perfekt!
Text och blomma - Hero Arts
Papper - (finns hos Kortmakaren)
Ha en fortsatt bra dag!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-05-26 22:10:34

Vilket jättevackert kort!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-05-27 21:24:15

Vilka underbara nyanser, så lugnt och stilrent. Det här kortet gillar jag jättemycket!

Postat av: lenislenis

Publicerad 2011-05-30 00:07:51

Åh så förtjust jag blev i detta kortet! Underbart Sara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela