Sara - SaGam

Boxkort

Publicerad 2011-05-30 20:52:02 i Kortvikningar

En av mina allra högsta önskningar som har med min hobby att göra är just nu en dagljuslampa. Dels vore det bra för jag sitter mycket på kvällarna och stämplar i ganska skummigt ljus, dels vore det bra för att få rätt ljus när jag fotar det jag gjort. Boxkortet jag visar idag är uruselt fotat, men jag låter er få se ändå. Hoppas att ni inspireras till att testa denna annorlunda vikning som passar perfekt som kort med liten present i.

Äras den som äras bör! Här är länken jag kikade på för att lära mig. Jag fick den av Ingrid/Inola och fick samtidigt rådet av henne att inte börja mäta och ha mig utan lyssna till instruktionen där man bara utgår i från ett papper. Det kan tyckas lite knepigt med den sista vikningen, men öva på så gör det!
http://www.stampingvideos.com/2008/12/i-call-this-a-pull-out-shadow-box-card----this-is-a-really-unique-card-to-give-someone-especially-at-christmas-as-you-ca.html
warm wishes och ugglan - Hero Arts

Njut av våren...eller e det kanske dags att säga försommaren?!!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Mim...

Publicerad 2011-05-30 22:37:51

Ja Du visst hade det varit bra med riktig belysning. Men ditt kort inspirera iallafall och vilken bra vikning, måste testas.

Ha de....

Postat av: mallan

Publicerad 2011-05-31 08:18:26

Ja det där med belysningen är så svårt på kvällarna!



Roligt kort, känns svårt som bara den, får se om jag vågar testa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela