Sara - SaGam

"Blomsterranka"

Publicerad 2011-03-13 09:20:00 i Stämplat

Silikonstämplarna "Blomsterranka" passar utmärkt att stämpla med utan att färglägga. Det är ganska enkelt, kan gå snabbt och blir olika resultat beroende på hur man använder dynorna. Silikonstämplarna fäster direkt på akrylkloss och man kan forma de lite som man vill. De är lätta att göra rent efter användning.



På det gröna grattiskortet har jag använt några strån och stämplat med en härligt grön dyna. Jag har färgat in stämplarna mellan varje stämpling och det ger ett färgstarkt intryck. På kortstommen stämplade jag Friend Definition. Den lilla Grattis 3 är fäst på 3D-kuddar för effekt. Som extra detalj på kortet finns bandet Scalloped Trim.



Att stämpla egna bakgrunder är kul tycker jag och här har jag använt "crea diem" från arket "Sirlig vår". På den har jag stämplat strån från "Blomsterranka". Dynan är nästan helt svart, men det blir en snygg matchande grå nyans när jag stämplar flera gånger utan att färga in stämpeln mellan gångerna.

Friend definition - Hero Arts
"Blomsterranka", Grattis 3 liten och "crea diem" - Kortmakaren
Band från Kortmakaren

Stämplarna från arket "Blomsterranka" går att variera i det oändliga och det tycker jag är roligt!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Monica =)

Publicerad 2011-03-13 11:03:29

Hur snyggt som helst utan att krångla till det! Oj vad jag blev inspirerad =)

Du och Ingrid är grymt bra på den här typen av kort!!!

Kram, Monica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela