Sara - SaGam

Sommarlov! + Fröken-kort 2

Publicerad 2011-06-14 10:53:20 i Stämplat

Det är något visst när de står där framme alla finklädda sommarbarn och sjunger "Den blomstertid nu kommer...". Precis som det ska vara hängde regnet lite i luften men allt eftersom tiden gick och den ena sommarsången efter den andra avlöste varandra så tittade solen fram mer och mer. En liten tår och och enorm glädje. Minns min egna sommaravslutningar. Känslan sitter i. Kaffe och tårta för att fira att ännu ett läsår är till ända. Nu är det sommarlov!

Blomranka - Kortmakaren
Glad sommar 5 - Kortmakaren
Alfabete - Hero Arts


Nu bär det i väg till jobbet för att rensa och avsluta innan jag får sommarlov jag också!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-06-14 13:41:55

Härligt!



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-06-14 19:10:53

Åh jag minns oxå känslan från skolavslutningarna när jag var liten! Kortet är urfint och jag är säker på att det värmer gott i en lärares hjärta att få ett sådant.

kram Annika

Postat av: Millasew

Publicerad 2011-06-17 17:40:13

Gillar den där blomsterrankan skarpt! Tror att fröken som fick det kortet blev väldigt glad!

Postat av: Tigerblomma

Publicerad 2011-06-18 19:41:59

Härligt! Tror jag ska skapa något av min blomsterranka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela