Sara - SaGam

Fröken-kort 1

Publicerad 2011-06-04 20:51:20 i Stämplat

Snart är det dags för skolavslutning och idag visar jag ett av de kort jag har gjort till en av min sons fröknar. Det är Gunvi som får ett kort med en av de nya Pernilja-stämplarna från Kortmakaren.

Jag stämplade Pernilja 1 på ett vitt papper och färglade den. Sedan klippte jag ut varenda blad och satte på bakgrundspapperet där jag först stämplat blomman. Det kallas Paper piecing. Bokstäverna kommer från Hero Arts och de är embossade med det härliga pulvret Forest green.
Pernilja 1 och Glad sommar - Kortmakaren
Bokstäver - Hero Arts
Har du gjort sommar-kort eller present till fröken? Får jag se!??
Sara - SaGam

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-04 21:28:07

Vad fint! Är det från din familj bara, eller är det på uppdrag av alla familjerna?

Postat av: Sara-SaGam

Publicerad 2011-06-04 21:31:19

Från alla barnen med föräldrar. Har tre kort kvar...

Postat av: Maria

Publicerad 2011-06-05 15:29:13

Vad roligt att få göra frökenkort. På den tiden det begav sig för mig visste jag inte att jag gillade att göra frökenkort:) Fint med Pernilja och det rosagröna.



KraM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela