Sara - SaGam

Vänskap

Publicerad 2011-07-07 08:05:00 i Stämplat

Det har blivit en trend, eller i alla fall hänt ett par gånger ;-), den senaste tiden att jag skickat grattis-kort utan ordet grattis på. Det hör väl till vanligheterna att stämpla grattis på framsidan av just grattis-kort, men jag har låtit bli. Grattis har jag skrivit i min hälsning på insidan istället. Det här kortet är gjort med en "distressruta" i form av en cirkel. Väninnorna med tillbehör ger en skön bild av sommaren tycker jag. Flip-flopsen har fått lager av 3D-lack på sig.

Vänskap - Ingers textark, Inger inspirerar
Väninnorna med mera - Pink cat studio
Grattis Sofie!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-07-07 08:36:54

Underbart! Om det inte hade stått "vänskap" så hade jag förstått det ändå. Kortet andas samhörighet.



Maria

Postat av: Gunvor

Publicerad 2011-07-07 08:51:28

Enkelt och fint!



Kram, Gunvor

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-08 21:51:33

Jättehärligt kort! Fina stämplar!



Caroline

Postat av: Johanna (hannahoj)

Publicerad 2011-07-08 22:46:43

Wow, vilket läckert kort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela