Sara - SaGam

En liten bit trasigt ...

Publicerad 2011-07-21 22:10:39 i Stämplat

... presentpapper kan man använda!

När det var dags för min systers födelsedagskalas skulle vi slå in en present så klart. Valet föll på ett grönprickigt papper. När Linnéa, min dotter, hade försökt få till ett snyggt paket (av en cylinder) ett tag muttrade hon att det var svårt och att det blev en bit trasigt papper över.

Jag tog tillfället i akt och använde just den biten till kortet som skulle höra till presenten.
Direkt på det grönprickiga papperet stämplade jag en av Kortmakarens nya stämplar Perniljor. Jag embossade med en härlig grön färg. Huller om buller ovanpå detta stämplade jag en annan Pernilja i svart.

Förutom några bokstavsstickers och tissue tape blev en liten (ser du den?) grön fjäril i Krympplast en detalj.





Perniljorna -Kortmakaren

Matcha paket och kort e kul!
Sara-SaGam

P.S Just nu är det Sommartävling på G hos Kortmakaren. Var med vet ja´! D.S

Kommentarer

Postat av: Mim...

Publicerad 2011-07-23 11:56:03

Vilket härligt somrigt paketkit.

Ha det gott....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela