Sara - SaGam

God fortsättning!

Publicerad 2011-01-03 17:57:34 i Stämplat

Åh vad skönt det är att få lov att vara julledig. Denna jul/nyår blir det dessutom lite extra länge. Hoppas ni alla haft det bra över helgerna och samlat lite krafter för den vardag som snart kommer. Vi firade nyår med P:s syskon. Som liten "I stället för en blomma..."-present stämplade och L och jag två ljus. Bra gå-bort-present.



För övrigt sker det inte mycket till pyssel för tillfället. Fortsätter att stämpla upp alla mina stämplar och har börjat sortera ut sådant som ska säljas på loppis i vår. Organiserar om lite i mitt pysselrum också. Väldigt sugen på att testa lite nya saker sparat under en mapp "Tekniker". Får se när det blir av...

Ha det bra!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2011-01-03 18:15:04

Detsamma till dig! Kramiz

Postat av: Maria

Publicerad 2011-01-03 23:17:52

tack detsamma!



KraM

Postat av: Millasew

Publicerad 2011-01-04 08:32:56

Detsamma till dig! Fina ljus! Gillar blommorna och snöret ihop!

Postat av: Angela

Publicerad 2011-01-04 10:29:29

Vilka fina ljus! Jag köpte två blockljus innan jul för att testa att stämpla på, men dom står fortfarande kvar i sin påse... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela